تیم باغچه مینو کرمانشاه از ادامه حضور در لیگ برتر کشتی بانوان ایران انصراف داد.
کد خبر: ۶۹۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 27 December 2018

به  گزارش تابناک به نقل از ایسنا،منصور کیانی دبیر هیات کشتی استان، به بیانه‌ انصراف این تیم از لیگ برتر کشتی بانوان ایران طی روز گذشته (هفتم دی) اشاره کرد و گفت: تیم باغچه مینو در مسابقات فصل گذشته لیگ با مصدومیت دو نفر از کشتی گیرانش مواجه شد، لذا برای شروع فصل جدید نیاز به ترمیم در ترکیب تیم بود، اما کمیته لیگ همکاری لازم با این تیم را برای جابجایی و جذب کشتی گیران جدید نداشت.

وی علت عدم همراهی کمیته لیگ با تیم باغچه مینو را از بندهای آیین‌نامه جدید دانست و افزود: مسئولان باشگاه باغچه مینو نسبت به تغییرات مکرر در آیین نامه نیز معترض هستند، چراکه عدم پایداری آیین نامه ها باعث به هم ریختگی برنامه تیم ها می شود.

دبیر هیات کشتی استان تصریح کرد: در این راستا، مسئولان باشگاه به علت محدودیت های پیش آمده تصمیم به انصراف از ادامه حضور در لیگ گرفتند. البته هیات کشتی استان مشکلات تیم باغچه مینو را از طریق فدراسیون پیگیری می کند.

وی یادآورشد: تیم باغچه مینو در فصل اول مسابقات لیگ برتر کشتی ایران به مقام نایب قهرمانی دست یافت و در فصل دوم نیز به دلیل پاره ای از مشکلات به مقام هفتمی رسید.

کیانی در ادامه کرمانشاه را از استان های پیشرو در کشتی بانوان خواند و گفت: علاوه بر تیم باغچه مینو، تیم "فرزندان اورامانات" به عنوان دیگر نماینده از استان کرمانشاه در لیگ برتر کشتی ایران حضور دارد.

وی با بیان اینکه هیات کشتی استان همواره از کشتی بانوان حمایت های لازم را خواهد داشت، عنوان کرد: درحال حاضر در شش شهرستان استان کشتی بانوان را راه اندازی کرده ایم و راه اندازی این رشته در دیگر شهرستان ها نیز در دستورکار قرار دارد

 

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار